Επιλεγμένα από το μπλογκ του Γιάννη Η. Χάρη

http://yannisharis.blogspot.gr/

Cartoon-Ship-of-Fools-ALG-600

Ο σοσιαλιστής!
Πολύς λόγος έγινε για τους τρεις της ΝΔ που καταψήφισαν την άρση ασυλίας του Κασιδιάρη, και πέρασε απαρατήρητος ο ένας του ΠΑΣΟΚ.
Τρεις της ΝΔ, Ιωαννίδης, Κεφαλογιάννης και κάποιος Καράμπελας, πήγαν κόντρα στην κομματική γραμμή ––αυτήν, κακά τα ψέματα, που απέτρεψε τους χίλιους δεκατρείς… Και σιγά η έκπληξη, ιδίως για τους δύο επιδεικτικά μοσχόμαγκες, τον άξιο γόνο της γνωστής οικογενείας Κεφαλογιάννη, και τον Ιωαννίδη, που κάλυπτε την προπονητική του μετριότητα πετώντας μπουκάλια με νερό στα κεφάλια των παικτών του ή πλακώνοντάς τους στα χαστούκια.
Όμως το θέμα είναι ότι, με τα φώτα στραμμένα στους αναμενόμενους, στο κάτω κάτω, και ομογάλακτους του Κασιδιάρη, δεν δόθηκε η σημασία που έπρεπε στο Όχι κορυφαίου στελέχους και υπουργού του ΠΑΣΟΚ ––με κεφαλαία παρακαλώ το όνομά του: ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΣ, αν τάχα υπάρχει βίβλος της ντροπής, για σοσιαλιστές, λέει. Γι’ αυτό και κατεξοχήν εμπαίκτες.
ΥΓ προς Κασιδιάρη, που δήλωσε ότι και πάλι θα βγει «πανηγυρικά αθώος»: «αθώος λόγω αμφιβολιών» δεν είναι «πανηγυρικά», ω εθνοπατέρα!

Πατερναλισμός και σχετικισμός
Δεν τελειώνει η ιστορία με τον Κατίδη, κι όχι απλώς επειδή βρέθηκε αμέσως μιμητής του, στο τοπικό πρωτάθλημα της Πάτρας, που δήλωσε ότι «ο πανηγυρισμός δεν είναι ναζιστικός, αλλά αρχαίος ελληνικός χαιρετισμός» ––ξεσκολισμένος δηλαδή αυτός στην χρυσαυγιτικήν.
Δεν τελειώνει, λέω, η ιστορία, που είχε πριν την επίσης «ανίδεη» Βούλα Παπαχρήστου, πιο πριν τη Θάνου και τον Κεντέρη, τώρα ίσαμε τον Τσοχατζόπουλο. Μα πώς συνδέονται, προς Θεού, όλοι αυτοί; Όχι βεβαίως απ’ τις διαφορετικές πράξεις τους, αλλά απ’ τη δική μας στάση που, ακόμα κι όταν καταδικάζει αναφανδόν τη δραστηριότητα κάποιου, στέκεται ξάφνου όλο περίσκεψη μπροστά στο μέγεθος, λέει, της ποινής ––πιο κραυγαλέο αυτό στην περίπτωση Τσοχατζόπουλου. Και πάντα με τον γνωστό σχετικισμό, ότι, εδώ αφήνουν τους τάδε, τους δείνα βρήκαν να πιάσουν; Η λογική που αθωώνει την όποια απάτη, μπροστά στην πάντα μεγαλύτερη που σίγουρα υπάρχει. Ασφαλής μέθοδος για τη δική μας πρώτα πρώτα απαλλαγή.
Έτσι και με τον Κατίδη, αθώο λόγω «ασχετοσύνης», λέει, και ηλικίας: Πατερναλισμός από τη μια, που λειτουργεί αυτοαθωωτικά από την άλλη: «Έχω κάνει στα είκοσί μου πολλά για τα οποία ντρέπομαι», αυτομαστιγώθηκαν πολλοί.  Όμως, με το συμπάθιο, εγώ δεν ντρέπομαι για όσα έκανα ειδικά στα είκοσί μου, μπορεί και να καμαρώνω. Ενώ γενικά, ούτε λόγος, μπορεί να ντρέπομαι για ουκ ολίγα, στη μετέπειτα «ώριμη» ζωή μου.
Και άραγε είναι ιδέα μου ότι οι πιο πολλοί οικτίρμονες για τον 20χρονο είναι όσοι έπαιρναν κεφάλια 15χρονων τον Δεκέμβρη του 2008;
«Έλεος, υποκριτές» τιτλοφορούσε άρθρο του ένας απ’ αυτούς.
«Καθρεφτάκι», όπως αντιγυρίζουν σήμερα τα παιδιά!

 

Εδώ η καλή, ανατρεπτική τέχνη
Εμ τι; Μόνο ο Διαλεγμένος; Κι ο NotisΣφακιανάκης; Ή ο Πέτρος Γαϊτάνος;
Κι ο διπλωματούχος ανατρεπτικός Τζιμάκος τώρα, για Χρυσή Αυγή, αλλά με κοινωνιολογία:
«Αυτοί θα εξαφανιστούνε σε λίγο καιρό που θα λυθεί το πρόβλημα με τους μετανάστες. Γιατί έχουμε γεμίσει καλάσνικοφ και μπαίνουν παντού και κάποιος πρέπει να κάνει μήνυση στο Σαμαρά που είχε ανοίξει τα σύνορα και γέμισε η χώρα από τους φυλακισμένους της Αλβανίας. Όσοι υποστηρίζουν τους φασίστες, και είναι κυρίως νέοι, το κάνουν μόνο για τους μετανάστες και από αντίδραση. Και από μια πλευρά καλά κάνουν, είναι υγιής αντίδραση με λάθος τρόπο…»
Και αυτό;
«Έχουμε μια πολιτική χούντα που είναι ριζωμένη βαθιά από όλα τα κόμματα και της αριστεράς κυρίως. Και ο ΣΥΡΙΖΑ μέσα […]. Τους έβλεπα προεκλογικά και το 80% δεν έχει δόντια. Αν δεν μπορείς να φτιάξεις τα δόντια σου, πώς θα φτιάξεις τη χώρα; Κατεβάζουν το μουστάκι για να μη φαίνονται τα δόντια που δεν υπάρχουν. Ο φερετζές του ξεδοντιάρη. Ντροπή!»
Ώστε «της αριστεράς κυρίως»! Το ’χουμε ξανακούσει δα αυτό, μα πάντως όχι από πιο αριστερά, ή από αναρχική λ.χ. σκοπιά. Μακάρι να ’ναι σκέτα αμετροέπεια του ανατρεπτικού Τζιμάκου. Που η πολιτική του πάντως ανάλυση μετράει χαλασμένα δόντια…
Χαλασμένα μυαλά, Τζιμάκο! Και, ναι, ντροπή, Τζιμάκο…

ΥΓ. Και μια και μας θύμισε τον φερετζέ ο Τζιμάκος, γιατί άραγε είχα πάντοτε την αίσθηση ότι τα κλασικά πια περί Σαμαρά και φυλακισμένων της Αλβανίας, με την όποια τους αντικειμενική αλήθεια, είναι ο φερετζές του ξενοφοβικού λόγου;

 

Το Ελλαδιστάν και οι Ελληνώνυμοι

Πρώτα ήταν το περίφημο «FinisGraeciae»! Κοντά τρεις δεκαετίες τώρα, να το επαναλαμβάνει ο Χρήστος Γιανναράς από επιφυλλίδα σε επιφυλλίδα κι από βιβλίο σε βιβλίο, να προφητεύει έτσι κι έπειτα να πιστοποιεί το θάνατο της Ελλάδας, της γλώσσας, του έθνους, του Ελληνισμού…

Και αφού πια φίνις, η Ελλάδα μετονομάστηκε σε «Ελλαδέξ», για να δηλώνεται η ξενοδουλεία μας, εξού και πρότεινε κάποια στιγμή ο ονοματοθέτης να καθιερώσουμε επιτέλους τα αγγλικά και να γίνουμε Σιγκαπούρη.
Λίγο αργότερα το Ελλαδέξ έγινε «Ελλαδιστάν», προφανώς για να θυμίζει (ρατσιστικό;) π.χ. το Πακιστάν. Έπειτα οι Έλληνες, που πώς να είναι Έλληνες εφόσον φίνις, έγιναν «Ελληνώνυμοι», και το «θλιβερό ελλαδικό κρατίδιο» έγινε «ελληνώνυμο κρατίδιο».
Εσχάτως, η θεολογική-φιλοσοφική-ακαδημαϊκή ορολογία του κ. Γιανναρά μπολιάστηκε με αγοραία ψυχιατρική. Η «ψυχανωμαλία» και οι «ψυχανώμαλοι» ήρθαν να περιγράψουν και να ερμηνεύσουν, ισοπεδωτικά βεβαίως, κοινωνικές και πολιτικοϊδεολογικές κατηγορίες: Ψυχανώμαλοι αυτοί που οδηγούν επικίνδυνα, ψυχανώμαλοι όσοι καταστρέφουν δημόσια κτίρια, ψυχανώμαλα τα Ελληνόπουλα (μπα! δεν είναι Ελληνωνυμόπουλα αυτά;) που μουτζουρώνουν τους φρεσκοβαμμένους τοίχους στο «ελλαδικό σχολειό», σ’ αυτήν τη χώρα που οδηγήθηκε στη «γελοιοποίηση της πολιτικής από την ψυχανωμαλία των [δύο] άκρων».
Θεολογία, φιλοσοφία, τίποτα δεν συνέδραμε τον ακαδημαϊκό δάσκαλο.

 

Advertisements
Gallery | This entry was posted in Επίκαιρα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s